Imprudență



Te vreau fără aureole,
Cu multe semne de întrebare,
Cu mâini rebele în căutare,
Născute, parcă, într-ale mele.

Cu golul și cu fremătarea,
Roadele mele cresc mai dulci,
Iar dorul, subțiindu-și calea,
Scobește un umăr ca să-l culci.

În locul fără de pereche,
Ușor, am deveni risipă;
De-am fi aduși pentru o clipă,
Să legăm rosturile cu taina.

De aceea curge înțelepciune,
Pe frunți fără aureole;
Iar timpul nu mai are nume
De grec răpus printr-o minune.

(1. Cât de frumos a trecut timpul peste chitaristul meu drag, Jesse Cook! M-a cucerit cu un singur cântec, "Closer to madness", cu parfumul lui de noapte roșcată.
2. Violonistul Chris Church se află sub aceeași stea a intensității.)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Notițe needitate

Totul este o eră

De ce nu dormi la ora asta?